Online-tunteja viikolla 50

CampusSport tarjoaa online-tunteja liikuntamaksun maksaneille viikolla 50! Tunnit ovat saatavilla ainoastaan aikataulussa mainittuina ajankohtina, koska musiikin tekijänoikeuksien rajoituksiin liittyvistä syistä tallenteet eivät jää myöhemmin katsottavaksi. EDIT 9.12.: Osa tunneista toteutetaan kokonaan ilman musiikkia ja näistä tunneista tehtyjä tallenteita on mahdollista hyödyntää myös myöhemmin.

Tunnit striimataan suljettuun Facebook-ryhmään, johon liittyäksesi sinun tulee toimia seuraavasti:
1. Lähetä liittymispyyntö Facebookista löytyvään ”CampusSport online classes” -ryhmään (suora linkki: https://www.facebook.com/groups/2849599928618483)
2. Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@campussport.fi otsikolla ”Facebook-ryhmä” ja kerro viestissä seuraavat asiat jäsenyyden voimassaolon tarkistamista varten:
– koko nimesi
– korkeakoulun sähköpostiosoitteesi
– Facebook-tili, jolla lähetit liittymispyynnön
Lisäämme käyttöoikeuden Facebook-ryhmään, kun jäsenyytesi on tarkistettu. Liittymispyyntö ja sähköposti tulee lähettää viimeistään sinä päivänä klo 10, jonka aikana haluaa osallistua tunnille ensimmäistä kertaa.

Maanantai 7.12.
klo 16.00-16.50 Just Dance, Svetlana Johansson
Tanssifitness-tunti, jolla tehdään rytmikkäitä, helppoja ja hauskoja koreografioita.
klo 17.15-18 Power Core, Jarkko Mäkinen
Keskivartalon voimaa, lihaskuntoa, kehonhallintaa ja tasapainoa kehittävä tunti, joka sisältää myös liikkuvuusharjoituksia.
Tarvittavat välineet: matto

Tiistai 8.12.
klo 16.00-16.50 Just Kick, Jarkko Mäkinen
Kamppailulajien peruspotkuja hyödyntäen toteutettu vauhdikas kestävyyttä, lihasvoimaa ja kehonhallintaa kehittävä treeni. Ei edellytä aikaisempaa potkuosaamista.
klo 17.10-18.00 Kehonhuolto in English, Alina Torbunova
Kehonhuoltotunnilla harjoitetaan liikkuvuutta, koordinaatiota ja tasapainoa.
Tarvittavat välineet: matto

Keskiviikko 9.12.
klo 17.10-18.00 Hatha Yoga, Ella Poutiainen
Joogatunnilla pyritään pääsemään eroon turhasta jännityksestä ja lisäämään tietoisuutta omasta kehosta tekemällä liikesarjoja hengitystä apuna käyttäen.
Tarvittavat välineet: matto, halutessasi viltti
klo 18.10-19.00 Nykytanssi, Iisa Niemi
Nykytanssin alkeistunti, jossa työstetään mm. tilan ja ajan hallintaa, eri tekniikoita sekä oman persoonan tuomista liikekieleen.

Torstai 10.12.
klo 16.00-16.50 RVP in English, Alina Torbunova
RVP-tunti (reisi-vatsa-peppu) sisältää helpon alkuverryttelyosuuden, lihaskunto-osuuden ja venyttelyt. Tehokkaassa lihaskunto-osuudessa keskitytään reisiin, vatsaan ja pakaroihin.
Tarvittavat välineet: matto
klo 17.10-18.00 DanceFit, Marika Kumlander
DanceFit on lattiatunti, joka lainailee tyylejä streetdancesta afroon, lattareihin ja perinteiseen aerobiciin. Osallistuminen ei vaadi tanssitaustaa.
klo 18.10-19.00 Liikkuvuusharjoittelu, Marika Kumlander
Tunnilla tehdään kehonhuoltoa, vartalon kiertoja, dynaamisia venytyksiä sekä core-harjoitteita. Helppo ja aktiivinen kehonhuoltotunti, joka sopii kaikille liikuntataustasta riippumatta.
Tarvittavat välineet: keppi (voit käyttää myös esim. mopin vartta tai pyyheliinaa)

Perjantai 10.12.
Klo 16.00-16.50 Combat, Marika Kumlander
Tunti koostuu erilaisista taistelulajityyppisistä lyönti- ja potkusarjoista sekä muista sykettä nostattavista liikkeistä, jotka tehdään innostavan musiikin tahtiin. Aikaisempaa kokemusta kamppailulajeista ei tarvita.
Klo 17.10-18.00 Barre Fusion, Iisa Niemi
Barre Fusion -tunnilla baletin tankoharjoitteita yhdistetään kehonpainoharjoittelusta, pilateksesta ja joogasta tuttuihin harjoitteisiin. Ei vaadi aiempaa kokemusta lajeista.
Klo 18.10-19.00 Kehonhuolto, Iisa Niemi
Kehonhuoltotunnilla harjoitetaan liikkuvuutta, koordinaatiota ja tasapainoa.
Tarvittavat välineet: matto

CS 4.12.2020