Online-tunteja viikolla 51

CampusSportin online-tunnit jatkuvat viikolla 51! Vaikka normaalioloissa syyskauden ohjattu toiminta olisi päättynyt sunnuntaina 13.12., olemme päättäneet jatkaa Facebook-ryhmään streamattavia online-tunteja vielä ensi viikon ajan. Viikon 51 aikataulu löytyy alta. Tiedotimme aiemmin, että musiikin tekijänoikeuksien rajoituksiin liittyvistä syistä tallenteet eivät jää myöhemmin katsottavaksi. Osa tunneista toteutetaan kuitenkin kokonaan ilman musiikkia ja näistä tunneista tehtyjä tallenteita on mahdollista hyödyntää myös myöhemmin. Viikolla 50 pidetyistä tunneista tallenteina ovat katsottavissa seuraavat tunnit: Power Core, Just Kick, Kehonhuolto ja Hatha Yoga.

Kertauksena ohjeet, miten sinun tulee toimia, mikäli haluat päästä katsomaan online-tunteja ja tallenteita suljettuun Facebook-ryhmään:
1. Lähetä liittymispyyntö Facebookista löytyvään ”CampusSport online classes” -ryhmään (suora linkki: https://www.facebook.com/groups/2849599928618483)
2. Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@campussport.fi otsikolla ”Facebook-ryhmä” ja kerro viestissä seuraavat asiat jäsenyyden voimassaolon tarkistamista varten:
– koko nimesi
– korkeakoulun sähköpostiosoitteesi
– Facebook-tili, jolla lähetit liittymispyynnön
Lisäämme käyttöoikeuden Facebook-ryhmään, kun jäsenyytesi on tarkistettu. Liittymispyyntö ja sähköposti tulee lähettää viimeistään sinä päivänä klo 10, jonka aikana haluaa osallistua tunnille ensimmäistä kertaa.

Maanantai 14.12.
klo 16.15-16.45 HIIT syke 30, Paula Mäkinen
HIIT tarkoittaa intervalliharjoitusta, jossa raskaat työjaksot vuorottelevat palautusjaksojen
kanssa. HIIT syke on todella intensiivinen syketreeni, jossa saat maksimihyödyn lyhyessä ajassa.
klo 17.00-17.50 Venyttely in English, Alina Torbunova
Pitkiä venyttelyjä ja liikkuvuusharjoitteita koko keholle. Tule rentoutumaan ja huoltamaan kehoasi! Tarvittavat välineet: matto

Tiistai 15.12.
klo 16.00-16.50 DanceFit, Marika Kumlander
DanceFit on lattiatunti, joka lainailee tyylejä streetdancesta afroon, lattareihin ja perinteiseen aerobiciin. Osallistuminen ei vaadi tanssitaustaa.
klo 17.00-17.50 Vinyasa Flow, Ella Poutiainen
Dynaaminen joogatunti, jossa harjoitteet tehdään hengityksen rytmittämänä. Tunnin tavoitteena on kehittää erityisesti liikkuvuutta, lihaskestävyyttä ja liikehallintakykyä.
Tarvittavat välineet: matto

Keskiviikko 16.12.
klo 17.00-17.50 Bodyweight Training, Paula Mäkinen
Kehonpainoharjoittelu kehittää niin kestävyyttä, voimaa, liikkuvuutta kuin liikehallintakykyä. Vastuksena tunnilla hyödynnetään pääosin omaa kehoa.
Tarvittavat välineet: matto, halutessasi voit hyödyntää myös kahvakuulaa, käsipainoja tai kotioloista löytyviä painavia esineitä (esim. täytetty vesipullo tai kanisteri)
klo 18.00-18.50 Barre Fusion, Iisa Niemi
Barre Fusion -tunnilla baletin tankoharjoitteita yhdistetään kehonpainoharjoittelusta, pilateksesta ja joogasta tuttuihin harjoitteisiin. Tuloksena on tehokas koko kehon harjoitus, joka vahvistaa eritoten vartalon syviä lihaksia ja parantaa vartalon linjauksia. Tunti ei vaadi aiempaa kokemusta baletista.
Tarvittavat välineet: tuoli

Torstai 17.12.
klo 16.00-16.50 Body in English, Alina Torbunova
Lihaskuntoa parantava tunti, joka koostuu lyhyestä alkulämmittelystä, monipuolisista lihaskuntoliikkeistä ja loppuvenyttelystä. Sopii kaikille, ei vaikeita askelsarjoja.
Tarvittavat välineet: matto ja tuoli
klo 17.00-17.50 Combat, Marika Kumlander
Tunti koostuu erilaisista taistelulajityyppisistä lyönti- ja potkusarjoista sekä muista sykettä nostattavista liikkeistä, jotka tehdään innostavan musiikin tahtiin. Tunti kehittää hapenotto- ja koordinaatiokykyä. Aikaisempaa kokemusta kamppailulajeista ei tarvita.
klo 18.00-18.40 Flow Harmony, Marika Kumlander
Flow Harmony on joogasta vaikutteita ottava body&mind -tunti, joka auttaa keskittymään ja rauhoittumaan. Tunnilla tehdään erilaisia kehon tasapainoa ja liikkuvuutta edistäviä harjoitteita.
Tarvittavat välineet: matto ja tuoli

CS 11.12.2020